Sunday 14 April 2013

HAPPY BIRTHDAY TO ME

assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah kerana dengan limpah dan kurnianya aku masih lagi diberikan pelbagai nikmat yang selama tak pernah lagi Allah meminta untuk dibayar.. Alhamdulillah juga kerana sebentar lagi kalau mengikut kalendar masihi umur aku akan genap 21 tahun..yes 21 tahun dah Allah beri aku peluang untuk hidup kat dunia ni, menimba pelbagai pengalaman hidup, mencari bekalan untuk akhirat.. masa yang berjalan bagaikan air terjun yang mengalir deras bagi aku sebab rasanya baru semalam aku bermain guli, sembunyi-sembunyi, masak-masak, kawin-kawin dan sebagainya dengan kawan-kawan yang lain.. tup-tup dah 21 tahun dah umur aku..kenangan zaman kanak-kanak akan sentiasa terabadi dalam diri ini.. aku kenalah menghadapi realiti hidup yang sememangnya seharusnya mempunyai perubahan..

13 April 2013 aku telah di prank oleh sahabat-sahabat aku di perkarangan kawasan perumahan Menteng.. baru je balik dari tempah medal untuk futsal this upcoming sunday, tiba-tiba je kena serang dengan tepung..macam biasalah senjata prank kitorang..but this time turn aku lah kena baling tepung..macam putera salju la jugak.. petangnya, lepas habis match badminton kat ukrida sekali lagi aku terkena..cis! sangat-sangat lah unexpected.. sakit woo mata aku sebab tepung masuk mata..kali ni aku kena lebih padu dan habis baju, seluar, muka, rambut..beruban aku kali ni..marah?oh tak..bersyukur sebab ada orang ingat hari istimewa aku..this is what they call as prebirthday prank..thats why lah aku tak expect langsung untuk kena awal..huhu..

malamnya pulak kak miss belanja makan kat restoran apa entah..lupo eh namonyo.. Alhamdulillah sangat-sangat kenyang dan best..lepas makan, aku, mad,wan, apai ngan kak miss lepak-lepak kat monas sambil berUNO game.. ha! hari sebelum aku di prank tu wan bawak aku g central park..dia belanja makan.. tapi yang paling best is haagen dasz.. first time makan ice ceram tu..thanks to wan yang telah membelanjakan wangnya untuk aku..haha..i am really touched by what he has done..

ok thats all for now.. =)
*mood malas nak upload gamba*






1 comment: